ceturtdiena, 2012. gada 25. oktobris

Nauda nesmird......


.....šim Romas imperatora Vespasiana ‘spārnotājam’ izteikumam saistībā ar pārmetumiem par maksas ieviešanu publiskajās tualetēs, manuprāt, nebūtu saistāms ar ‘modernizētā’ meča radīto smirdoņu biežajiem izvirdumiem. Vespasians naudu Romas budžetam novirzīja smirdoņu (antisanitārijas) mazināšanai , Metalurga īpašnieka un viņa aizmugurei valdošajās  aprindās ‘nauda smird’ jo šī ir gūta smirdoņu (ķīmisko teroru) vairojot. Savam ‘izlēcienam’ kā neorganizētajam piketētājam, kurš ielauzās starp abu nometņu likumīgiem ‘piketčikiem’ par pamudinājumu kalpoja šā pasākuma rīkošana gan nevietā , gan nelaikā. Nevietā tamdēļ, ka ja metalurga darbība nav apturēta lai novērstu piesārņojumu (smakas ), tad viss ir likumīgi, un ja šādu likumu kāds (kādi) ir nemierā tad jāprotestē ir pie vietvalžiem (Domes). Mans miteklis Liepājā (centrs, tuvu jūrai) dominējošo metroloģisko apstākļu dēļ līdz šim nav skarts tam ko nākas paciest pa ‘meča’ vējam dzīvojošiem. Ja nāktos ‘baudīt’ likumīgu degošu gumiju un plastmasu smārdu tad es , vismaz primāri, vērstos pret šo smirdošo likumību. Nelaikā tamdēļ, ka domes sēdes ir ceturtdienās vienreiz mēnesī. Uzrīkotais ‘antipikets’, man raudzījās gan skumjš, gan komisks. Skumjš tamdēļ, ka šie strādnieki ir padarīti par ķīlniekiem argumentācijai –„ vainu darbs un smārds vai nu bezdarbs un nabadzība. Komisks tamdēļ, ka to pusē bija lozungi - „mēs arī par zaļu Liepāju”. Vai tas viņu ‘zaļums’ ietver arī tīrāku gaisu meča apsargs liedza man noskaidrot.  Mans ‘plakātiskais’ viedoklis, ka „MODERNIZĒTA METALURGA SMIRDOŅA IR LIKUMĪGA . JAPROTESTĒ PIE DOMES” , metalurgu antipiketčiku puses tika vai nu ‘apriets’, bet nedaudziem, kā likās, pārsteidzošs. Oficiālam piketam es uzrados arī kā nevajadzīga piedeva. Šai mazskaitlīgajai (nez vai pat 20 personu) ‘raibajai’ grupiņai mans aicinājums uz likumīgu virzību vieniem radīja ‘neartikulētas atraugas’ , bet varbūt kādam arī lika aizdomāties. Konkrētāk par saklausīto un komentāriem portālos varētu sarakstīt literāru apcerējumu, diemžēl nav laika – jāstrādā.  Dīvaini bija pavērot kā divi ‘krievvalodīgie’  Terentjevs (nez kamdēļ tērpies ķiverē) ‘debatēja’ ar deputāti -osipovieti Kosaku valsts (latviešu) valodā. Interesanti, vai smaku nomocītie ir meklējuši aizstāvību pie citām partijām (deputātiem)?, ja tā tad ko tās (tie) ir atbildēju-šas (ši) . Es būtu pateicīgs ja kāds man īsumā atrakstītu citu ‘tautas kalpu’ nostāju. Principā jau risinājumi ir lai „vilks (Terentjevs) būtu paēdis un aitas (visi pārējie) dzīvas un veselas” . Ceru, ka vieni gan otri saorganizēsies risinājumam , es palikšu pa vidu.
 Ledus ir sakustējies” un tas priecē.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru