piektdiena, 2012. gada 14. decembris

Būt vai nebūt......



      Tā nu sagadījās, ka iecere rakstīt 2x mēnesī pilnīgi izgāzusies, vismaz pa reizei kaut vai ‘tradīcijas’ pēc jāpieturas. Rakstīsies ‘smagi’. Varbūt tamdēļ, ka esmu ar visu ‘galvu ieracies’ tehniskā un matemātiskā (finansiāli pamatotā) sava aroda (nodarbes) nodrošinājuma kārtošanā. Jau pirms trīs gadiem , kad biju spiests pieķert klāt ‘privātpraksi’ , jau bija skaidrs, ka bez tehnikas ‘pacelties’ neizdosies. Nu jau arī skaidrs, ka piekopt ‘soli pa solītim’ ir zaudēt gan laiku, gan naudu. Vajadzīgs ‘lēciens’. Pat pēc pašiem pieticīgākajiem aprēķiniem šogad mani ienākumi būtu daudz, daudz reizes lielāki ja būtu nepieciešamais tehniskais nodrošinājums. Tā nu es esmu noņēmies kā uzreiz tikt pie nākamo divu gadu ienākumiem. Varianti, protams, ir, pats pieņemamākais būtu šo to ‘uzsist gaisā’ , bet šim tam izrādās nemaz nav tik viegli atrast pircēju, ja pat cena būtu ‘smieklīgi’ maza. Aizbraukt peļņā uz gadiņiem diviem, vadoties no pieredzes, vajadzētu pietikt. Vienīgais kas bremzē - rast kādu kurš pieskatītu mājas, mājdzīvniekus un visu kas ap to. Kas nekaiš pilsētniekam, aizslēdz dzīvokli un ČAU. Arī sarunāt kādu kas parūpējas par kaķīti un neļautu nokalst istabas augiem nebūtu problēmas. Pats ‘trakākais’ ka manā arodā daudz darba piedāvājumu gan ‘austrumos’, gan ‘rietumos’. Ak, jā, ir jau arī bankas, bet „ 9 no 10 „ es neesmu ‘interesants’. Izprotu, ka ar ‘sīkumiem’ tām negribas krāmēties.  Kā sanāks ar to vienu, vēl nezinu, negribas iekrist, bet alternatīva ir tikai - ‘kravāt koferi’. Tas ko beidzamā laikā vara(valdība) masveidā deklamē, un propaganda LTV un radio izbazūnē par ekonomiskā trimdā izbraukušajiem un vēlmi daļu no tiem atgriezt, uztveru vien kā ‘tukšu salmu kulšanu’. Ja grib lai kādi atgriežas, tad vispirms jau vajadzētu lai nebrauc prom. Bet par to varbūt jau kādu citu reizi. Tā vien gribās pastāstīt kā man pašam savulaik ir klājies Anglijā , kāpēc atgriezos un ko es ieteiktu neizlēmīgajiem.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru