trešdiena, 2012. gada 26. septembris

Pelnīti vai nepelnīti –finišs.


To, ka līdz šim  ne ‘komentos’ ne ‘meilos’ neesmu saņēmis ‘uzbraucienus’ ka – „...man skauž” vai arī – „pats gribu iefiltrēties šai politbirokrātijas ‘mičumāčā’  ”, uztveru, ka mani teksti tiek vismaz cēloņsakarīgi izvērtēti. Būtu, protams, saistoši skatīt konkrētus argumentus kamdēļ tik un ne mazāk vai arī ne vairāk pienākas ministram, deputātam, augstākai ierēdniecībai , ieskaitot visas raudzes pilnvarniecību. Manā redzējumā, demagoģiskais apgalvojums, ka ja nemaksāsim tik un tik tad visa , vai gandrīz visa, šī kompānija pamuks uz privātbiznesu mani nekādi nepārliecina. Neatminos, ka Liepājā tādējādi būtu zaudēts kāds valstisks censonis. Ar privātbisnesu saprotu tik tādus uzņēmumus, kuri nav radīti vai to darbība(ienākumi) nav tiešsaistē ar varas struktūrām un / vai ‘dotējošu’ likumdošanu. Tas, ka valdošie ekonomiski (savu kabatu pildīšanā) ir atrauti no pārvaldāmo pamatmasas rada to ko tagad populistiski mēdz dēvēt par ‘krīzi’. Starp citu, uz krīzēm to radītāji un to pārvarētāji  tīri labi var uzvārīties arī patreiz. Man ’kā vēsturniekam’ :)  pat redzās, ka baroni bija vairāk ekonomiski atkarīgi no dzimtcilvēkiem nekā patreizējie vietvalži no plebsa. Izteikumos, ka visu izšķir ‘vēlētājs’ un viņš nebalsos par pārāk daudz pelnīt gribošiem kandidātiem uz varu man izsauc tik jautrību, balsos kā likts , jo nav jau kur sprukt. Nezinu nevienu tādu partiju Latvijā vai ‘sarakstu’ novados kura gribētu likvidēt ‘siļu institūciju’  , visas tik paša cenšas tik pie šīm silēm.
P.S., Kaut gan par statistiku ir ne vieni vien skeptiski apzīmējumi, tomēr šo to var izlobīt....
P.P.S. ...vakari tumšojas, darbi pa dārzu un sētu mazinās būs nedaudz vairāk laika pablogot pašam; atrast, palasīt, izvērtēt un iespējams iesaistīties kādā man saistošā blogosvēras  tematikā.  

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru