ceturtdiena, 2012. gada 5. aprīlis

Es malā stāvēdams.....


       Attālināti vērojot deputāta I. Kesenfelda saķeršanos ar deputātu un vienpersoniski arī pilsētas mēru U. Sesku varu vien atkārtot un atkārtot, ka manos ieskatos ( principos) ikvienai šīs augstākās lēmējvaras, un tāda tā ir iegadījusies 15 deputātu personā, sastāvdaļai (deputātam) būtu jāzin par ko viņš lemj. Pretējā gadījumā tāds deputāts ( jebkurš ) ir vai nu marionete vai vienaldzīgs , ļoti negudrs(muļķis) vai bezatbildīgs(faktiski jau neko bezatbildīgāku par mūsdienu demokrātiski vēlētu institūciju pasaulē atrast nav iespējams). Ja deputāts nevar (tiek liegta iespēja) izsekot kaut vai katram santīmam no nodokļos vai obligātajos maksājumos iekasētās naudas, kā arī visiem darījumiem pašvaldības radītājas saimnieciskajās struktūrās un uzņēmumos tad viņš kļūst ‘politiski atbildīgs’ ja notiek kādas nelikumības vai krimināls. Un ej nu ieskaidro savam vēlētajam (fanam, jūsmotājam iespējams pat piekritējam) ka ‘es te ņepričom’.
Man personīgi U. Seska nevēlēšanās atklāt darījumus drīzāk gan saistās ar to ko prasti runājot sauc par likumīgo shēmošanu, vai draugu būšanu kas pats par sevi var nebūt arī nekas slikts vērojot Ventspils mēra un lielākās daļas ventspilnieku abpusējus ieguvumus un simpātijas. 
Vai deputāta I. Kesenfelda vēlēšanās zināt to kas viņam jau tāpat pēc likuma pienākas ir vēlme gūt guvumu sev, vai arī kas no tā atleks arī mums liepājniekiem , pārliecību neesmu guvis. Tas, ka daļai biznesa pa varītēm jālien varā lai varētu normāli strādāt, bet daļai biznesa tur jāatrodas lai apkarotu konkurentus, es uzskatu par iekārtas pataloģiju.
Ja deputāts I. Kesenfelds spētu mani pārliecināt, ka viņa cīniņš par atklātumu var dot kādu labumu arī man , es būtu Viņa pusē. Ja par to pašu viņam izdotos pārliecināt (pierādīt) vēl n-to skaitu liepājnieku, tie, domājams, arī vismaz gribētu redzēt (balsot par) Viņu lēmēj/izpild varā arī turpmāk ja ne kā citādi līdzēt. Tas, ka deputāts I. Kesenfelds cita starpā vēlas lai : ”...... līgumi ir saimnieciski izdevīgi pašvaldībai”, nekādā veidā man nelīdzsvarojas (neasociējas) ar to, ka tie var būt izdevīgi arī man vai vēl kādam vidusmēra liepājniekam. Tīri politiski arī nevaru viņu atbalstīt jo partija, kuru Viņš pārstāv TB/LNNK pēc rietumu standartiem ir nacionāli sociālistiska , bet man izcelsme klibo un būt sociālistam liedz mani ieskati (ļoti vecmodīgi ). 
Izbrīna arī, ka deputāts I. Kesenfelds uzskatot, ka tiek pārkāpts likums neizsniedzot viņam dokumentus nevēršas prokuratūrā.
Tomēr neskatoties uz visu vēlu deputātam I. Kesenfeldam panākumus viņa cīniņā ar deputātu un izpildvaras šefu U. Sesku. Ka nekā vismaz kaut kāda dialektika, ja nekas cits.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru