ceturtdiena, 2012. gada 8. marts

Turpinot un nobeidzot 29.02 un 4.03 aizsākto..


Ar vizīti pašvaldības aģentūra "Liepājas sabiedriskais transports" arī beidzās tās dienas mana ‘sabiedriskā aktivitāte’. Neticami viegli nokļuvu direktora Ginta Lūša kabinetā, kas iespējams ir maz pieredzējušās klientu apkalpošanas darbinieces „vaina”. Nojautu, ka priekšnieks mani atpazina no jau i-netā izliktajām fočenēm un prieks par manu ierašanos nebija jaušams. Pavēstīju, ka esmu viņa ‘iestādes’ nulle, ka mēdijiem izplatītā vēstījuma – „Izmaiņas Liepājas sabiedriskajā transportā ieviestas sekmīgi” iespaidā, tiesa vērtējums gan man gan vēl ne vienam vien ir pilnīgi pretējs.
Pilnīgākam skatījumam izteicu vēlmi iepazītie ar janvāra finansu plūsmas rezultātiem, par ko saņēmu atbildi – „kāpēc tas man vajadzīgs (vai nepieciešams)”? Pretjautāju – „bet kas te (vai tur) būtu slēpjams”? Skaidras atbildes vietā tika uzsākts mēģinājums aizvirzīties no konkrētības uz vispārību. Atteicu, ka mani patreiz interesē cik liels rēķins ir piestādīts no Autobusu Parka par janvāri un cik jūsu iestāde šai laika posmā ir iekasējusi. Viss. Kad uzzināšu ja būs abpusēja vēlme varēsim aprunāties par satiksmi, sportu vai sievietēm...... . Atsveicinājos. Gaidīsim.... Arī vairāk par dažām minūtēm nenācās aizkavēties šajā iestādē, šai dienai pietika.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru